sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Let me tell you something about the girl behind the screen!

No heipähei sinne ruudun toiselle puolelle! Elisiis kiva, että eksyit tänne asti ja toivon, että jäät lukemaan mun hirmuisen mielenkiintoista esittelyä. Joten olen tällainen ihan tavallinen (Tai noh mikö on sanan 'tavallinen' määritys.) tyttö täältä Etelä-Suomesta, Lahden vierestä. Jos multa kysytään minkälainen olen luonteeltani vastaisin : 'Sosiaalinen, huumorintajuinen ja mukava suurimmalle osalle maapallolla asuvista ihmisistä.', mutta jos kavereilta kysytään, niin vastaukseksi saisin luultavasti : 'Ärsyttävä pilkunviilaaja, välillä tosi surullinen ja niinsanotusti masentunut, sekä jotain, joka noiden kommenttien jälkeen saisi minut noiden kommenttien jälkeen hymyilemään. Muthei mä toivon sydämmeni pohjasta, että ymmärrätte näistä mun teksteistä edes jotain, koska joskus joku lause kuulostaa paljon paremmalta mun päässä, kun tietokoneen näytöllä.

Nonyt kerron vielä enemmän itsestäni. Tiedättekin jo missä asun ja minkälainen olen, mutta kyllä mulla vielä kerrottavaa riittää. Olen siis syntynyt vuonna 2001 ja olen kohta 13. vuotias. Harrastan salibandya,  uimista ja ratsastamista. Älkää pelätkö, että tästä tulee tällainen normaali blogi, jossa kerrotaan päivän kuulumiset, sillä jos silleen jossain vaiheessa tapahtuu, nii luultavasti poista koko blogin, koska en itsekkään kestäisi sitä. Ideana kuitenkin olisi pitää tällaista muoti/elämäntyyliblogi, jossa kirjoittelen kaikkea sisutuksesta vaatteisiin. Mulla on myös sellainen pakkomielle kynttilöihin ja hiustenlaittoon ja-tuotteisiin, joten niistä sitten ainakin jossain vaiheessa kirjoittelen.


Kiitän ja kuittaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti